close

可能是對兩位都接觸很長一段時間,才無法理解為何會有人將他們搞混?


兩人的曲風、音色和臉蛋都有一定的差異性,但訪談中德國人卻不這麼認為?

可能是來自於對人的誤解,就像是看NBA多年,卻聽到有人不看NBA的理由

竟然只是覺得打球的黑人都長的一樣?WTF?

Alright? 不理解可以卻淪為一種無知可能就是可憐了?難怪聽到出國海關也

無法分辨亞洲人或東方臉孔?所以遊樂園的通行證就可以是"一卡通"了。

影片中的主持人則是Stefanie Faleo,聽著那口流利英國腔,跟那活潑的

訪談語氣,感覺就是個很開心的人。

難道英國美女都是同個模子刻的??

雖然這位英國美女都訪問了Bruno Mars & Jason Mraz,但今天只得把

Bruno Mars先晾一邊了,今天讓Jason Mraz出來曬曬太陽,

這是JM(Jason Mraz)的101套裝扮,也是除了草帽魯夫以外的最佳"草帽"

代言人,人稱音樂頑童或"玩童",整個世界都是他的遊樂園。

相信這首曾經使他站在世界之巔的一首歌,就是大家認識他的第一步。


但是卻不是我認識他的第一步,兩首瀏覽量差真多,一個兩億四千萬,另一

首卻只有七百多萬????


可是真正喜歡他的原因,卻是因為下面這首。


原因無他,就是喜歡,如果要以次數來論,千遍起跳絕對不誇張,但歌詞

更是扣人心弦。

我知道她要的沒有辦不到
就算是拯救世界
你就能知道她有多好強
這個永無止盡的遊戲就算我想玩也不得其門而入
持續著受盡折磨
這是愛與犧牲

或者這麼說
就是這麼敢愛敢恨的她
所以別說我有多想她
根本沒多想她

她的廣大胸襟
我要和她在一起應該是下輩子
如此的高不可攀
她看出我的視野短淺

我望著高處不勝寒的她

直到現在我還是無疑的做著這個決定

這些她也沒必要知道
我就像普羅大眾一樣在愛中迷失而不自知
但在她身邊我簡直是失去理智的著迷

經過這段時間
唯有唱著此歌來弔念這段感情
我根本不想她
刻意說著反話可能讓我自在一點不用時時刻刻想著她

講的倒是容易
但我還是一直很想她
別讓她知道有個人此生願意為了她赴湯蹈火
否則她會內疚

她的自信絕對驚為天人
所以某方面的自悲讓她無法認同
來理解追求她的人心態是如何
她知道的話肯定會恨我
我不在乎

妳可能不在乎


但是妳在乎的人在乎或是在乎妳的也在乎


I hear she's kicking ass across the board and rock two hundred thousand higher scorer
Just in time to save the world of being taken over
She's a warrior
I couldn't play again because the game it never ended it never even landed on the can
And never let me in to spend my quarter
There's no love for me no more

Say it isn't so
How she easily come, and she easy go
Please don't tell her that I've been meaning to miss her
Because I don't

She was the girl with the broadest shoulders
But she would die before I crawled over them
She is taller than I am
She knew I wouldn't mind the view there
Or the altitude with a mouth full of air
She let me down the doubt came out until the now became later

Say that it isn't so
How she easily come, how she easy go
Please don't tell her that

(Live)
I've been meaning to miss her oh~
Because I don't, not for her
It's not that I meant to forgive
Forgive what I said
(Live)
'Cause she don't really need to know

That I'm crazy like the rest of us
And I'm crazier when I'm next to her

So why after the all of everything that came and went
I care enough to still be singing of the bitter end and broken eras
I told you I don't but
I am only trying to be the best with my intent to cure
The rest is sure to lay me ease the plural hurts of the words of reverse psychology
That's easier said
Easier than done
Please don't dare tell her what I've become
Please don't mention all the attention I have drawn
Please don't bother cause she'll feel guilty when I'm gone

Because I'm crazy like the rest of us
But I'm crazier when I'm next to her
And it's amazing how she's so self-assured
But I know she'd hate me if she knew my words
Do I hurt anymore
Do I hurt, well
I don't
I don't
I don't

DO U?

arrow
arrow
    全站熱搜

    YesICanNotAfraid 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()